Saugokite šeimos sveikatą ir mėgaukitės gyvenimu

Pavasarį ir vasarą visi keliauja, iškylauja, daug daugiau laiko leidžia gamtoje. Žinoma, visi norime būti energingi ir sveiki. Mūsų planus gali pakoreguoti karštis, mitybos pokyčiai ar paprasčiausia kelionė prie jūros.
[Translate to Lithuanian:] Prebavne težave in driska v družini poleti

Virškinimo problemos

Pavasarį ir vasarą sparčiau dauginasi tiek maiste, tiek vandenyje gyvenančios bakterijos. Taigi, malonią iškylą gamtoje ar kelionę gali sugadinti virškinimo sutrikimai.

Kai sutrinka virškinimas, labai svarbu gerti pakankamai skysčių, rekomenduojama vartoti rehidratacijos tirpalų ir nedelsiant vartoti produktų, kuriuose gausu gerųjų pieno rūgšties bakterijų, pavyzdžiui, „WAYA“.

Virškinimo sutrikimai keliaujant

Keliaujant dažnai pakinta ir mityba, o bakterijomis užterštas maistas sukelia viduriavimą ir pykinimą. Rekomenduojama profilaktiškai kelias dienas prieš kelionę vartoti gerųjų pieno rūgšties bakterijų turinčių produktų, nes taip apsaugosite savo žarnyno mikroflorą nuo galimų bakterinių infekcijų.

Kelionės metu, norėdami sumažinti infekcijos riziką, venkite neapdoroto maisto ir negerkite vandens iš čiaupo. Nepaisant to, per pirmąsias dvi kelionės savaites galime patirti sunkiai numalšinamą viduriavimą. Svarbu vartoti pakankamai skysčių ir elektrolitų, kuriuos organizmas praranda.

Skysčių pusiausvyros atstatymas yra svarbiausia priemonė viduriuojant!

Pykinimas važiuojant

Geriau pasijusti padeda ramus vairavimas ir reguliarūs sustojimai, nes galime įkvėpti gaivaus oro ir atsipalaiduoti pavėsyje.

Jei vaikas vemia, jis praranda daug skysčių ir elektrolitų, o tai sukelia dehidrataciją. Vaikas nusilpsta, kuriam laikui netenka apetito.

Todėl jūsų kelioninėje vaistinėlėje būtinai turi būti rehidratacijos tirpalo, padėsiančio išvengti skysčių praradimo pavojaus. Jei vaiką labai smarkiai pykina, galima duoti vaistų nuo pykinimo (tačiau jie dažnai sukelia mieguistumą).

Dehidratacija sportuojant lauke

Vasaros mėnesiais dažnai būname lauke, vaikai važiuoja į stovyklas, kur dalyvauja įvairioje sportinėje veikloje, gamtoje vyksta daug treniruočių. Žinoma, mūsų sveikatai tai tikra dovana, tačiau turime nepamiršti ir to, kad sportuodami prarandame daug skysčių.

Mūsų kūnas apsisaugo nuo karščio atvėsdamas – išskiria prakaitą. Taigi, prarandame skysčių, kuriuos turime nedelsdami atstatyti, nes kitaip dehidratuosime.

Dehidratacijos simptomai pasireiškia galvos svaigimu, svaiguliu, stipriu troškuliu. Jie išryškėja tada, kai organizmas jau dehidratavo. Specialistai nerekomenduoja sportuoti lauke esant didžiausiam karščiui (tarp 11.00 val. ir 16.00 val.). Taip pat turime saugotis tepdamiesi stipraus poveikio kremu nuo saulės, dėvint kepures ir vilkint šviesius bei lengvus drabužius ilgomis rankovėmis.

Kūdikiai, vaikai ir senyvo amžiaus asmenys ypač greitai dehidratuoja, todėl rekomenduojame gerti rehidratacijos tirpalus. Ypač vasaros mėnesiais, kai oro temperatūra būna aukščiausia, mūsų organizmui reikia daugiau skysčių.

RINKITĖS PATVIRTINTĄ KOKYBĘ!

back to top